2012-08-05

Várakozás

Ahogy közeledik Juli első születésnapja, készülök és várakozok, úgy rohannak meg az emlékek: mi is volt, hogy is volt 1 éve.... 

1 éve is már várakoztam, úgy feküdtem és keltem, hogy bármikor jöhet az idő: augusztus 10-ére voltam kiírva. /18-án született....már akkor is sok-sok türelem kellett hozzá. :))) /

1 éve is hasonló kánikula volt, hát éreztem már jobban is magam...;)

1 éve még azt sem tudtam, hogy létezik scrapbooking. :) És így készítettem az alábbi CEWE fotókönyvet. Talán azért is fontos, mert az ilyen és ehhez  hasonló törekvések vezettek el a scraphez, és - ahogy olvasgattam fórumokat - igen sokunkat.

  












Bár ma már nem így csinálnám, ma már rendesen "megszekreppelném".... de a célját tökéletesen elérte: nagyon szívesen lapozgatom. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése