2012-05-20

Májusi vázlatkihívások

Már vége a költözésnek, és már a "nagy project"-et is befejeztem, így feltöltődve és fellelkesülve vetem bele magam a kihívásoknak. Így is egy csomóról lemaradtam.... :(

A scrap.hu májusi vázlat kihívására készült a következő két oldal. Egyébként ezek az első 30x30-as oldalaim, eddig csak kicsi,  20x20-ason dolgoztam. De most rájöttem, hogy nem férek el...lehet ez a fejlődés jele?! :D

Az első oldal még egy kis visszakanyarodás az esküvői témához. Igazából itt nem a kép mondanivalója a lényeg (nincs neki), hanem a színvilág az, amit ki akartam domborítani a vázlatban. Érdekes tény, hogy alapvetően nem tartom magam "nőcis" nőnek és amikor megtudtam, hogy lányom lesz, kikötöttem, hogy ő bizony rózsaszínben NEM fog mutatkozni. :) Ehhez képest 80%-ban rózsaszín ruhái vannak (na jó, ezek zöme örökölt, de én is vadul veszem neki), és megszerettem ezt a színt. Jelenleg a lilával párosítva üt nálam. A "lányok" a rózsaszín színt hozták, a "ruhák" pedig a lilát az oldalba. ;)



És íme, itt a második:




Ez a képsorozat az első meleg tavaszi napok egyikén készült. Én imádtam, hogy Juli végre lengén,  kendőben és szoknyában van: igazi nőnek látszott...Őneki meg be nem állt a szája, csak dumált és kiabált: igazi nőként viselkedett....! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése