2012-02-18

Újra digiztem egyet.....

Bár már eldöntöttem, hogy maradok az ollónál és ragasztónál, de volt egy péntek este egyedül....hát leültem újra a photoshop elé. :) A Scrapbook.hu "Vágjunk bele" kihívása tetszett meg, mert pont a napoban fotóztam Julit (meg néha kettőnket:) ) és sikerült egy ilyen fél arcos fénykép. Gyorsan körülnéztem és megtaláltam ezt a lila freebie-t (LeaUgoScrap: Un Brin De Douceur) és neki is álltam:

És most már meg tudom fogalmazni, miért az olló és a ragasztó inkább. Bár még nagyon kezdő vagyok, de "érzem", hogy elférne még egy s más. Például ha ez nem digi lenne, akkor még raktam volna egy madzagot meg téptem volna, stb.... És én még ilyeneket photoshop-ban nem tudok. :(

De ettől függelenül talán nem olyan rossz. ;)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése