2012-02-19

Falidísz

Tegnap este kipróbáltam a Scrap.hu-n a "ScrapChat"-et... Elképzelni sem bírtam mi a fene ez, most dumálás megy, és mi köze a szkreppeléshez?! :)) Aztán kérdeztem a fórumon és nagyon hívtak.. :) És nagyon megérte. Ez tulajdonképpen az volt, hogy jó előre a scrap-chat-et vezető személy (most DAnett volt) kiírta a "hozzávalókat". Ezeket be kell szerezni, vagy helyettesíteni (valamit nem lehet) és mindennel felkészülve be kell jelentkezni chat-re az adott napon és órában, ott indulnak az instrukciók. Szigorúan nincs kép meg vázlat, szövegesen kapjuk a feladatot. Látthatam, hogy ez egy igen összeszokott, kedves csapat, és érezhettem, hogy nagyon barátságosak, befogadóak. Van aki csettegésben, van aki vagdosásban erősebb. :) De a végeredmények egytől egyig nagyon szépek lettek.

A mostani feladat egy falidísz volt, még délelőtt caplathattam a komplett kis családommal himzőkeretet venni. :)

A végeredmény:



Jó volt megtanulni egy ismert technikával egy abszolúte új dogot. Jelentem, szkreppes falidíszbe már jó vagyok! :) Ha tehetem legközelebb is megyek. :))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése