2012-01-30

Első képeslap kihívásom

2012-ben (és scrapbook-os pályafutásomban egyaránt) részt vettem az első képeslap kihívásomon. :)

 A Scrap-kreatúra által meghirdetett kihívás ihletője ez a kép volt, ezt a színvilágot kellett a résztvevőknek is alkalmaznia:


Nagyon tetszett a két szín (rózsaszín és világoskék) harmóniája, és már találkoztam is korábban ezzel a kombinációval egy korábbi Valentin napi kihívásnál. Így hát belevágtam.

Íme az eredmény:




















Alapvetően igen egyszerű. A papírok különböző weboldalakról letöltött és kinyomtatott papírok. A fehér papír-csipkét a vadiúj sormintavágómmal készítettem, nagyon szuperül működött. :) A címkét szintén nyomtattam, "körbevarrtam" rózsaszín filccel, szívecske alakú miltonokkal díszítettem és 3D elemre ragasztottam. Körben rószaszín szaténszalag fut, amiből a lap tetején masnit kötöttem. Végül a nagy virág közepébe egy rózsaszín gombot ragasztottam.

A pályaművek beérkezési határideje január 31. Izgatottan várom, ki nyer. Tropa Andi nem ért rá elkészíteni a sajátját, így jó eséllyel indulok. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése